zondag 7 juni 2009

Ik word altijd wakker...

... met een wijsje in mijn hoofd, loop de hele dag te zingen en te fluiten. Maar er is nu een hype gaande waardoor ik word beperkt in het hebben van een liedje in mijn hoofd, namelijk de MP3 spelers op een telefoon.

In de tram, op straat, zelfs in mijn klas, iedereen schijnt het nodig te vinden andere hun crappy muziek te laten horen want is de muziekstijl al niet verschrikkelijk, dan is het het geluid wel dat uit die boxen komt. Ik vind het werkelijk waar not to do! Want heb ik zelf iets tofs in mijn hoofd, word het eruit gebruld waardoor ik vervolgens met een nummer dat ik niet herken door de kwaliteit achter blijf.

Hier dan hèt nummer waardoor mijn skills van binnens-hoofd-zingen drastisch vooruit gegaan is:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten