woensdag 6 mei 2009

Heeft er zin in!

Ik dus, op feestjes. De slogan drink, maar met mate, heb ik ooit helemaal verkeerd opgevat. Ik drink met mijn maten maar weet van geen ophouden. Het openingsfeestje van Timboektoe was daar ook een heel goed voorbeeld van. Al voor we bij de schoolbus, die ons daar onder het genot van Indiana Jones af dropte, aan kwamen was mijn hoofd al zo rood als de neus van mijn friendin. Al had zij dit met camouflage stift verdoezeld.

Maar goed, een optreden van twee van mijn favoriete bands verder en ik was in een dusdanige toestand dat ik op de auditie ronde van BNN afgelopen zondag met blauwe plekken op den benen sexy probeerde te zijn. Gelukt weliswaar want door!

Ondanks het plezier op feestjes moet ik proberen toch mate te houden want uiteindelijk is het voor niemand leuk. Sorry moeders, maar dit is je dochter.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten