maandag 4 mei 2009

Welkom in het verre oosten!

Nu al twee van mijn geliefden op vakantie zijn geweest in het verre oosten en met de leukste cadeaus zijn terug gekeerd, wordt het tijd om te gaan sparen en zelf die kant op te trekken. Mijn kleding kast voor de zomer is reeds gevuld met Japanse large exemplaren die in het Hollandse straatbeeld niet misstaan.

En nu is mijn liefste huisgenootje net terug uit Hong Kong en lag er een super gaaf accessoire op me te wachten dat deze kledingcollectie aanvult. Ook is dit cadeau van toepassing op mijn grote hobby bakken... Zie de post van het bakken.




Christie heeft me het cupcake virus gegeven en samen Lauw bouw ik het uit in ons keukenparadijs. Het bakken gaat nu dus niet alleen samen met de CupCake tattoo maar ook met dit accessoire, echt onmisbaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten