maandag 4 mei 2009

BNN Auditieronde


Oefenen, oefenen, oefenen



De gelukskus!



En omkleden maar..!


En daar stond ik dan, met mijn stripact. Onder de andere dames dan ook bekend als de stripper maar in 15 seconde sensueel uitkleden is geen optie. Dus dit was wat ik deed:




Ondanks dat dit er heel heftig uitziet was de daadwerkelijke auditie op een lopende band waardoor je 15 seconde had je act te doen voor je achter een muurtje verdween.

Daar haalde ik al de eerste ronde mee. Dat was voor de préjury. Zij bepaalde wie voor de daadwerkelijke jury mocht presenteren. Deze jury stond onder leiding van Bridget Maasland, ook Hagenees maar wel 1 die over lijken gaat. Maar niet over mij want ook hier werd ik van de lopende band afgehaald en mocht ik mij bewijzen. Dat deed ik en voor ik het door had stond ik in de cocktailbar aan de andere kant van de groene loper een Malibu te drinken om mijn stressfunctie weer naar beneden te helpen. Wat een helse dag...

Maar gelukkig had ik mijn stijlicoon, rechterhand en BFF Christie bij me. Wat ervoor zorgde dat ik met een relaxed gevoel, een grote dosis zelfvertrouwen en plezier de dag door gekomen ben. Wij zijn bazen!



Andere kandidaten.. Uhm, not to do!



7950 down, 49 to go! Laat maar komen!

3 opmerkingen: