dinsdag 12 mei 2009

Maandag is de nieuwe vrijdag

Waarom wachten tot vrijdag met feesten? Altijd die haat jegens de maandag! Waarom de week niet al leuk beginnen en zo de toon zetten voor de rest van de week?

Dit is mijn idee van de week leuk beginnen: bij mijn broeder eten die, ook als hij niet werkt, de lekkerste maaltijden op tafel weet te zetten. Samen met een aantal vrienden van hem en zijn liefste vriendin werd een heerlijke lentese maaltijd op tafel gezet met asperges, frisse aardappelpuree en een heerlijk lammetje.




Ivo was in charge of the toet en had een heerlijke sacher torte meegenomen. Helaas geen foto's van, wel de zoete herinnering aan die dikke chocolaag die aan het buitenste randje zat. Ik kan hem zo terug halen..

Maar toen ging het feest van start. De drank vloeide rijkelijk wat tot gevolg had dat onderstaande foto's gemaakt werden en ook het huiskamer dansen niet uit kon blijven.










Volgende week bij Sarah thuis met Teatske als kok! Ik zal voor de toet zorgen al ben ik bang dat ik afgelopen week niet kan overtreffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten