woensdag 6 mei 2009

wist je dat..?

Ohw!! Ik houd van weetjes. Ik vind het heerlijk om kleine dingetjes te weten en die met andere te delen. Het zit nogal in de familie want iedereen met bloed van de familie Baart in zijn aderen doet het. Zo weet ik bijvoorbeeld dat Charlie Chaplin eens meedeed aan een look-a-like wedstrijd van Charlie Chaplin en niet won, nee hij werd derde.




Nog een weetje, in een framboos zit veel meer vitamine C dan in een sinaasappel. Je moet er wel meer van eten om je dagelijkse hoeveelheid binnen te krijgen maar goed. Dat is het weetje niet.

Maar dan dit. Ik hoorde vorige week van Samantha, collega van Laura, dat G-star als mascotte de neushoorn gebruikt om de volgende reden: Neushoorns kunnen niet achteruit lopen. Zo staat G-star dus alleen voor vooruitgang, ze blijven niet stilstaan en kijken niet terug. Vond ik heel vet!




Nu kijk ik weer verder naar 'How it's made' om meer weetjes te vergaren. Heel gaaf hoe een rugbybal in elkaar gezet wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten