vrijdag 27 maart 2009

Doe voor mij maar de zomer



Ik werk parttime in een wintersport winkel, Duijvestein Wintersport, wat betekent dat er in deze tijd van het jaar niet echt veel te doen is. We stickeren slippers, hangen bikini broekjes op, passen ALLE kleding, reinigen de winkel en de rekken en wisselen onze wildste verhalen uit.

De klanten die wel komen dagen onze ingeslapen hersenen uit tot dialogen die je nooit had durven dromen. Top 5 uitdagende vragen:


5. Met een werkshirt aan waar een joekel van een Duijvestein logo op staat "Mevrouw, werkt u hier?"
4. De telefoon om 13:20 "Goedemiddag, zijn jullie open?"
3. "Ik ben op zoek naar tennisschoenen, waar staan die?"
2. "Mevrouw, heeft u deze broek ook in mijn maat?" En dat is...?
1. "Mevrouw ik heb een vraag, verkopen jullie ook touwtjes met een magneetje eraan om Jeux de Boule ballen mee op te rapen?"

I love the summertime!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten