vrijdag 27 maart 2009

Er is er 1 jarig!

Tis die presentator van de ILDH TelSell commercial. 29 going on 30 alweer. Het gaat te snel, ik weet nog toen we kids waren, dat we eigenlijk nooit samen speelden. We schelen dan ook 6 jaar maar dat is nu veranderd. We zijn eigenlijk BFF ipv broer en zus.




Dat is wel eens anders geweest want Lars kon het niet verkroppen dat Ivar, de derde van de 3 musketiers, en ik wel samen speelden. Het ging dan als volgt: de ene dag speelden Ivar en ik met lego of de autootjes en om mij te vriend te houden de andere dag met my little pony's. Wanneer Ivar en ik even niet keken, ofwel de kamer uitwaren, kon Lars zijn gevoelens niet meer onder stoelen of banken steken en knipten dan alle staarten van de mij zo dierbare paardjes af. Ja, das heus niet leuk!




En de Barbie's knipte ik zelf kort omdat ik mar 1 Ken had, geen keus dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten