maandag 30 maart 2009

Love is in the air

Ze zeggen wel eens dat je pas onvoorwaardelijke liefde voelt als je een kind krijgt. Een liefde die je je van te voren nooit voor had kunnen stellen. Ik geloof daar best wel in aangezien ik toch vaak wat dingen heb geflikt in mijn jonge levensjaren waarvan ik me voor zou kunnen stellen dat mijn moeders wellicht ietsje pietjes minder van me zouden houden. Maar niets is minder waar dus het is bewezen.

Maar toch ervaar ik dagelijks een gevoel van onvoorwaardelijke liefde en wel voor Julien. De liefde die ik voor hem voel had ik van te voren ook niet aan zien komen. Deze man laat mijn vlinders een wervelwindje maken wanneer hij online komt of een smsje stuurt. En hij zal verantwoordelijk zijn voor die andere vorm van onvoorwaardelijke liefde, en dat zullen we dan weer samen voelen.




Maar nu nog ff niet, nu is Jules nog de enige die mijn liefde onvoorwaardelijk krijgt.

1 opmerking:

  1. Jeetje wat een liefde.. Zomaar om m'n oren tijdens m'n blogrondje. Ik zal er vanavond in ieder geval heerlijk door slapen schatje! En je weet, alles is wederzijds. Liefde!

    BeantwoordenVerwijderen