dinsdag 24 maart 2009

Voorjaarsschoonmaak

Het is weer zover, de vogels maken een nest, de bomen krijgen weer blaadjes, de bloemen staan in de knop en ik, ik maak schoon. Toevallig een dag waarop de zon ons even in de steek laat dus dan kan het. Dan hoef ik niet naar buiten.. Maar wat zie ik nu. Hij breekt weer door.

Nahja, de afwas moet toch gebeuren en zoals je ziet heeft de afwas zich wederom de afgelopen dagen opgestapeld. Dus dat wordt een hele klus.




Top 5 van meest a-relaxte dingen om af te wassen:
5. Thee mokken (met aanslag dus)
4. Bakjes met aangekoekte spinazie en tomaat
3. Bakvormen van de chococake
2. Pannen, met deksels
1. Bestek, een shitload en altijd kut met die vorken en theelepels!

He ho, he ho, het werk is weer gedaan. En elke keer weer nemen mijn roomie lau en ik ons weer voor het niet zover te laten komen. Maar dat lukt dus nooit! Toch wil ik het mezelf weer voornemen. Ik ga er misschien een dagelijks dagboek van bijhouden zodat ik er wel op MOET letten... Je weet toch.


1 opmerking: