donderdag 19 maart 2009

Praat-tegen-mij-hoofd

Ik heb een praat-tegen-mij-hoofd. Dat kan heel leuk zijn maar ook heel irritant. Zo heb je de je-lijkt-echt-op-mijn-kleindochter oma's. NOT leuk als je met je i-podje 3 kwartier in de trein zit en eigenlijk hoopte op een dutje. Of de ja-ik-heb-ook-zo'n-leuk-verhaal-over-Den-Haag-wat-je-echt-nu-moet-horen terwijl je een item aan het opnemen bent voor I love DH.

Maar wanneer je op een avond uit ineens de mannen van ROOOM tegen komt op de Grote Markt in Den Haag en het ook nog eens super gezellig is, ben ik altijd extra blij met mijn hoofd. Zo kom ik ook eens op een gastenlijst, 26 maart wel te verstaan. Waar dan ook alweer, uhm ja dat ben ik vergeten eigenlijk. Heb ik dus toch niet zoveel aan maar wellicht praat iemand voor die dag nog tegen me om te zeggen waar ik moet zijn. Neem ik mijn broer mee, want die is dan jarig. Gezel!






Team 1

Team 2

En de volledige gang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten