dinsdag 14 april 2009

Bowling for getting sick

Gister nog zo fris als een hoentje.


Nu zo dood als een mus!


2e paasdag staat voor veel Nederlanders in het teken van meubelboulevards, tuincentra, paasontbijt, paasbrunch, paaslunch, paasdrunch (is nieuw, schijnt een soort kruising tussen borrel en diner te zijn) en paasdiner. Ook ik doe ik gedeeltelijk aan mee aangezien mijn broer en ik voor het eerst in ons leven een geslaagd ontbijt hebben geprepareerd. Vroeger kwamen we aan bij de moeders met verbrande boterhammen, koude koffie en veel te harde eieren. En de dames maar doen alsof ze het lekker vonden, want dat is wat je doet als je kinderen met zo'n initiatief aankomen.

Na het paasontbijt ben ik echter weer mijn bed in gedoken om nog wat slaap te vatten en me voor te bereiden op wat die avond plaats zou gaan vinden. Ik ben namelijk, samen met Babiche, Thijmen, Lars en Paula, gaan bowlen in het Zuiderpark. Wat een geweldig tijdverdrijf, als het goed gaat. We hadden 1 baan voor 2 uur wat betekende dat je super enthousiast begint, nog zo fanatiek als maar zijn kan, en uiteindelijk uit pure verveling maar gaat oefenen met links, vanaf de bankjes gaat gooien, tussen je benen door probeert een strike te werpen en zowel de super zware, als de super lichte kinderballen probeert zo hard mogelijk te gooien.

Hier waren we nog heel goed bezig:






Als je deze foto vergoot betrap je me op een grote scheur in mijn hose..


En hier was de gedrevenheid eraf maar de lol des te groter:








De volgende ochtend, ofwel vanochtend, werd ik om half 5 wakker, hoeste eens, en moest mijn bed uitsprinten om de klodders slijm die zich ophoopte snel uit te kunnen spugen. Ik ben geen ontbijter. Het lullige was alleen dat ik een afspraak had met mijn friend Justin van Den Haag FM om ons project ILDH te promoten. Met geen stem maar wel het hoofd voor de radio stapte ik op mijn fietsje en heb samen met Babiche mijn uiterste best gedaan er op de vroege morgen een representatief interview van te maken. Hoop dat het gelukt is maar dat zullen de cijfers uitwijzen. ILDH bezoekers, laat maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten