maandag 13 april 2009

Goede vrijdag

Mijn goede vrijdag was echt een hele goede.




Het begon allemaal met een overheerlijk ontbijt dat mijn boy Julien van wat kliekjes in elkaar had gedraaid. Een goed begin van een nog betere dag. Toen ik in de trein naar Den Haag zat sprak ik af met Laura om in Scheveningen, net als heel Den Haag en omstreken, te genieten van het schitterende weer. Ik nam Paula mee want die verveelde zich stierlijk en kon wel wat gezelligheid gebruiken.

In Scheveningen aangekomen zat Laura met haar collega's en diens vrienden lekker bij een strandtent in de zon en ook de hond was meegekomen. De hond, Diesel, was nogal verzot op ballen en presteerde het om in een half uur twee ballen van hun lucht en eigenaar te ontdoen. Tot groot ongenoegen van de ouders van de kinderen. Echt te grappig hoe zij verhaal kwamen halen en de eigenaar van Diesel niet echt inging op de beschuldigingen die zij om haar oren kreeg, de hond mocht tenslotte tot 15 mei op het strand komen.

Van het strand even een hapje eten, garnalen, krab, mosselen en kibbeling, en toen naar Babiche om haar te vergezellen naar een kleine expo in Voorburg. De expo was van Michael Kalla, een Amerikaanse fotograaf die een shoot gemaakt heeft van de Golden Gate Bridge te San Francisco. Michael Kalla kwam op mij over als de grootste hippie die ik ooit gezien had, met overdreven handgebaren, het voorstellen van zijn voltallige familie en ontzettend geïnteresseerd. Ik wist niet wat me overkwam toen ik zag dat hij iedereen die op zijn expo geweest was omhelsde en heel, heel, heel erg bedankte voor de komst naar zijn expo. Toen ik even met hem in gesprek raakte bleek hij een super goed mens te zijn. Een Amerikaan met het hart op de goede plek!

Toen naar schoonzus Paula om nog even af te spreken voor het paasontbijt. Paula had echter hele andere plannen en turnde haar huis om in een schoonheidssalon. Ik kreeg een volledige behandeling waardoor mijn huid zachter dan ooit werd. (foto's volgen) Superchill! Op naar de paasdagen met een zacht babyhuidje en lege poriën voor de choco eitjes en de ontbijten! Zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten