dinsdag 7 april 2009

Guerilla marketing!

Ik ben afgestudeerd aan de Willem de Kooning Academie te Rotterdam aan de opleiding Communication & Multimedia Design. Klinkt allemaal heel spannend maar dat viel op zich best een beetje mee. Nou moet ik zeggen dat mijn afstudeeropleiding wel de vetste was van de volledige opleiding. Ik ben namelijk afgestudeerd op Product Development en Creative Marketing. Iets wat mij op het lijf geschreven is want je mag veel presenteren, nog meer praten, creatief nadenken en het leukste van alles, de Guerilla Marketing. Lekker rebels!

Dit heb ik dan ook toegepast op mijn afstudeerproject en terwijl iedereen de mooiste presentaties had gemaakt en er nog mooier bij stond te presenteren, hing ik, als een echte guerilla strijder, de school vol met stickers waar de url van mijn afstudeerproject op was geschreven.




Nu ik voor mezelf bezig ben met I love DH ben ik heerlijk in mijn element als marketeer en pas ik deze vorm van marketing ook toe. Samen met Babiche, film en editing van I love DH, en haar boy boy Thijmen trokken wij, vergezeld door de markttrekwagen van tante Ciel, de stad in om iedere winkel, bioscoop, café te voorzien van een load aan I love DH flyers om zo onze Koninginnenach actie te promoten.





Nu maar kijken of deze vorm van marketing ons inderdaad gaat helpen om iedere crazy Hagenees of andere bezoeker van de Nach het I love DH/oranje gevoel uit te laten stralen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten