dinsdag 7 april 2009

Just another manic monday

Je hebt van die doordeweekse dagen dat je denkt: "Fuck het weekend, ik ga vandaag helemaal naar de kl*te!" Ik heb die wekelijks en ga er dan ook helemaal voor. Mijn huisgenoot is er ook altijd voor in, het was eigenlijk haar plannetje zelfs. Dus we belde mijn Lars en Paula want ook zij zijn altijd in voor FUN!




Het werd kaarten en wijn en omdat het moeilijk is een Spaanse de oudhollandse kaartspellen te leren kozen we voor de makkelijkste, 31-en. Lars en ik hebben de skills van mijn omaatje geleerd. Dagenlang heb ik met haar ge31d. Supertoll! Maar toch is Lars de one and only 31kampioen. Ik heb namelijk 0 keer gewonnen en zat continue op de bok/poepstoel/schietstoel terwijl Lars ons in bleef maken.


Ik verloor zelfs met 30 punten!!


Aangezien ik bijzonder slecht tegen mijn verlies kan gingen we toen aan de Uno, een crazy kaartspel wat vergelijkbaar is met pesten, alleen dan makkelijker. Helaas, ook dat won Lars.


In tegenstelling tot deze foto was Lars zo scherp als een Spaanse peper!




En zelfs het kaartje blazen was voor mij een onbegonnen uitdaging. Ook dit bleef ik verliezen wat er voor zorgde dat de avond eindigde in een ronddraaiende slaapkamer en een blury ochtend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten