maandag 6 april 2009

Hierbij verklaar ik het feestseizoen voor geopend!

Het feestseizoen begint met Koninginnenach. Dat voelt voor mij als de seizoensopening van al het moois wat er in een jaar kan gaan gebeuren. Koninginnedag, Lowlands, Parkpop en nog meer kleine en grotere evenementen. Vorig jaar heb ik vrijwel alle grote toffe dingen meegepakt en ik was van plan dit jaar niet anders te doen. Dit seizoen heb ik ingeluid met zowel een rommelmarkt en een kermis!

De rommelmarkt was in de IJhallen in Amsterdam, 90% troep, 10% vette shit. Tis ff zoeken maar dan heb je ook wat. De markt + aanwinsten:







De kermis was op de Dam, ook in Amsterdam. We liepen hier toevallig voorbij en ookal weer ik vaak het reuzerad, want daar is ook geen tering aan, was dit heel vet. Samen met mijn broer, met hoogtevrees, en zijn chicka gingen we erin en was het de tofste reuzerad experience die ik ooit gehad heb. Amsterdam van bovenaf is nog vetter dan van onderaf en zeker aan te raden!







Laat het feestseizoen maar beginnen!! Zin in!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten