zondag 5 april 2009

Harry, wat heb je met je haar gedaan?

De vriendin van mijn broer, beter bekend als Paula, is al 6 jaar niet naar de kapper geweest. Super lang haar zal je denken, mwah, valt best mee. Ze doet het namelijk zelf wat tot gevolg heeft dat ze er op sommige momenten uitziet als een Playmobiel popke. Zo had ze ook het idee om met zo'n kartelschaartje, waar je van die mooie versiersels mee in papier kan knippen, haar pony te doen. Geen goed plan en dat hebben mijn broer en ik gelukkig op tijd weten te voorkomen.

De reden dat ze al zo lang niet professioneel geknipt is, is dat ze bang is voor de kapper. Haar eigen haar verkloten vindt ze geen probleem, maar ze heeft altijd de angst dat een ander (kapper) dat ook doet en ze haar woede dus op iemand moet botvieren. Ook met een schaar waarschijnlijk. Nou ken ik toevallig een kapster die ook mijn boyfriend onder handen neemt en als hij iets aanraadt, dan weet je dat het goed zit. Vandaar dat ik Paula ook naar Zazie durfde te sturen en een fijne bijkomstigheid is dat Zazie net terug is uit Zuid-Amerika en een aardig woordje Spaans spreekt. Dan kan Paula ook gewoon goed duidelijk maken wat ze wil en waarom. Paula spreekt namelijk, op wat onmisbare Nederlandse woorden na, alleen Spaans.


No coja por favor encima de mi pelo!


Ik heb ook gelijk mijn voorkantje wat bij laten snoeien. Eindelijk weer van de supersaaie lok naar de wulpse pony!



Voor



Na

Geen opmerkingen:

Een reactie posten