maandag 20 april 2009

There's no business like show business



Ik treed al vanaf 1985 op. Het begon met een onschuldig showtje toen ik net geboren was waarbij ik direct lachtte naar mijn moeder en mijn duim op stak. Dit was het begin van mijn carrière en samen met mij werd de signature move geboren. Ik ontwikkelde mijn skills zodat er op iedere verjaardag een show kon worden opgevoerd om de gasten te entertainen en mijn fanclub groter en groter werd. Toen ik vorig jaar van Babiche een smsje kreeg met de vraag of ik beroemd wilde worden door middel van het presenteren van I love Den Haag twijfelde ik dan ook geen moment. Dit werd het begin van een grandioze cv waardoor ik bij iedere zender binnen zou kunnen komen als getalenteerde presentatrice.

Nou deed de situatie zich voor dat BNN op zoek is naar een sterretje. Klinkt wat denigrerend, ik weet, maar zeker de moeite waard om te proberen. BNN is wat dat betreft wel de zender die aansluit bij mijn persoonlijkheid dus de place to be. Ik meld mij aan, voor de fun want ik weet dat de kans heel groot is dat heel tv kijkend, op Yolanthe willen lijkend, TMF aanbiddend Nederland zich hiervoor gaat aanmelden en dat deze mensen ook vaak ver komen in dit soort talentenshows. Kijk maar naar X-Factor, Idols, Holland has got talent meuk. Maar goed, ik kreeg vrijdag een mail waar in stond dat ik bij de beste 800 aanmeldingen zit van de 8000 en nu op zondag 3 mei auditie mag doen voor de jury, onder leiding van Bridget Maasland. Ook een Haagse dus misschien is dat in mijn voordeel. De auditie mag zo'n 15 seconde duren dus voor mij genoeg tijd om al mijn skills uit de kast te trekken, NOT! Dat wordt dus plannen en 1 strakke show neerzetten.

Check de ontwikkelingen op 3 mei en mocht het zover komen, stem op mij!

1 opmerking:

  1. ja leuk! ik was helaas te laat met inschrijven lijkt me vet lachen!! ik weet zeker dat je het ver gaat schoppen meid! maar ik heb ook een blog nu!

    BeantwoordenVerwijderen