vrijdag 3 april 2009

Wie mooi wil zijn...

...moet dus echt heel veel pijn lijden. De zomer maanden komen er weer aan dus de waxstrips, epilady's en pincetten komen weer uit de kast. Ik ga deze zomer voor een Brazilian Wax en doe dit samen met die kanjer van een friend van me, Jane the bimbo. Ik ben blij dat ze met me mee gaat want ik doe dan altijd net iets toffer dan wanneer ik deze "kruistocht" in mijn eentje zou moeten doen.

Ook vandaag heb ik ondervonden dat mooi zijn betekent dat je pijn hebt, erge pijn. Ik heb vrij veel schoenen en eigenlijk hele makkelijke voeten. Zo makkelijk zelfs dat ik ze overal in krijg zonder blaren te krijgen. Soms zijn mijn schoenen zelfs een maat te klein maar ook dan heb ik nergens last van, als de zool maar plat is. Maar dan komen er gelegenheden waarbij een nette schoen gepast is en ik wil met mijn leeftijd en de mode meegaan en dus heb ik onlangs wat pumps gekocht. Bij de H&M dus niet te duur, ergens wist ik dat ik deze schoenen niet te vaak ging dragen dus veel geld uitgeven aan martelwerktuigen leek me geen plan.





Na een dag lopen op deze krengen, ik heb ze verdomme nog in twee kleuren ook, zijn mijn eennakleinste tenen zo aangetast dat er pleisters aan te pas moeten komen. Je begrijpt dat ik niet weg kom met zomaar een huidskleurige pleister die na een dag dragen al het stof verzameld dat in een vierkante meter rond mijn voeten zwerft dus dan maar deze fashionable "Hawr!" piraten pleisters. For life!


1 opmerking:

  1. Maar pumps beaten sneakers 9 van de 10 in mijn optiek (niet bij mannen natuurlijk).

    Ik heb laatst ook de overstap gemaakt naar de Oxford herenschoen, een half maatje te klein. Leuk hoor, mooi ook, maar behoorlijk doorlopen voordat ze goed zitten.

    BeantwoordenVerwijderen