vrijdag 3 april 2009

Evaleptisch

Ik wordt onderzocht in het ziekenhuis voor crazyaanvallen die ik ongeveer 1 keer per jaar heb. Vorig jaar was het de eerste keer dat een toeschouwer van mijn aanval constateerde dat ik schokkende bewegingen maakte en dus werd gedacht aan epilepsie. De neuroloog dacht echter dat het eerder aan mijn hart zou kunnen liggen dus werd ik hier op onderzocht.


Het hartkastje, waar ze later de uitslag van zijn kwijtgeraakt.

Niets was minder waar, mijn hart heeft zelfs hele mooie kamers en was erg fotogeniek, zo vertelde de arts die een hartfilmpje maakte mij. Ik had dus niks en werd naar huis gestuurd. Nu zo'n anderhalve maand geleden kreeg ik wederom een aanval en breide het schokken nu uit met een grommend geluid, zo beschreef mijn broer. Terug naar het ziekenhuis dus en nogmaals kijken of het toch niet in mijn hoofd zit. Evaleptisch dus.

1 opmerking: